Lättläst

Välkommen till Markaryds kommuns hemsida på lättläst svenska

Vi har samlat information om kommunen här.
Under Lättläst i meny till vänster finns länkar till olika saker.

Du kan läsa om vad som finns i kommunen.
Om våra bibliotek.
Om vad du kan göra på din fritid.
Vad turisten vill veta.
Om vår miljö.
Vad som gäller för bygglov.
Om socialt stöd och hjälp du kan få.  

Klicka i menyn till vänster så ser du mer. 

Länk till lättläst hos Myndigheten för tillgängliga medier!

Andra språk/Other Languages

Sida skapad 2010-12-20
av Bengt Göran Söd...
Senast uppdaterad 2015-03-17