Matdistribution

Du som bor hemma kan få lagad, varm mat hem till dig. Kommunen kör hem den till dig.

Vi har tystnadsplikt.
Det betyder att vi inte berättar för andra vad du sagt till oss.

 

Vill du ha hjälp kan du ringa en biståndshandläggare.
Ring telefonnummer 0433 – 720 00.
 

Vill du skicka mail så är adressen:
soc@markaryd.se
 

Vill du skriva brev till oss så är adressen:

Markaryds kommun

Biståndshandläggare
Box 74

285 22 Markaryd

Ansökan om Matdistribution

GTranslate

Sida skapad 2012-06-27
av Ingvar Bergman
Senast uppdaterad 2016-07-13