Ungdomar och vuxna

På socialförvaltningen finns en avdelning som ger stöd och hjälp till unga och vuxna.
Den kallas individ- och familjeomsorg.

Vi kan hjälpa dig om du eller någon i din familj har problem.
Det kan vara med arbetslöshet, pengar, missbruk eller andra problem.

Vi har tystnadsplikt.
Det betyder att vi inte berättar för andra vad du sagt till oss.

 
Vill du ha hjälp kan du ringa oss.
Vi har telefontid vardagar mellan klockan nio och tio.
Ring telefonnummer 0433 – 720 00 och säg att du vill prata med någon på IFO.
 
 
Vi finns i Markaryd på kommunhuset.
Adressen är Drottninggatan 11.

 
Vill du skicka mail så är adressen:
soc@markaryd.se
 

 
Vill du skriva brev till oss så är adressen:
Markaryds kommun
IFO
Box 74
285 22 Markaryd
 

GTranslate

Sida skapad 2012-06-26
av Ingvar Bergman
Senast uppdaterad 2013-07-24