Sök

Barn/Ungdom

På socialförvaltningen finns en avdelning som ger stöd och hjälp till barn.
Den kallas individ- och familjeomsorg.
Vi har tystnadsplikt.
Det betyder att vi inte berättar för andra vad du sagt till oss.
Dina föräldrar kan få veta vad du sagt.
 
Vill du ha hjälp kan du ringa oss på vardagar mellan klockan nio och tio.
Ring telefonnummer 0433 – 720 00 och säg att du vill prata med någon på IFO.
 
Vi finns i Markaryd på kommunhuset.
Adressen är Drottninggatan 11.
Vill du skicka mail så är adressen:
soc@markaryd.se
 
 
Vill du skriva brev till oss så är adressen:
Markaryds kommun
IFO
Box 74
285 22 Markaryd

Lättläst om unga och vuxna!

Lättläst om överklagan!

Lättläst hos Socialstyrelsen!

Andra språk/Other Languages

Kontaktperson



Verksamhetschef IFO
Inger Ohlin
0433-72046

 

Sida skapad 2010-03-09
av Markaryds kommun
Senast uppdaterad 2015-09-28