Utvärdering av Markarydsmässan

Den 12 mars var det äntligen dags för Markarydsmässan på Vetenskapshuset. Vi är glada och stolta över att tillsammans ha planerat och genomfört en mässa där man som besökare kunde upptäcka möjligheterna som finns i vår kommun.
Efter mässan genomfördes en utvärdering tillsammans med utställarna för att samla värdefull feedback och identifiera förbättringsområden inför framtida initiativ. Även besökare hade möjlighet att delge sina tankar under mässan. Vi är oerhört tacksamma för det samlade engagemang och positiva respons som evenemanget genererade. Tillsammans har vi visat vilken styrka som finns i vår kommun och skapat en givande upplevelse för alla inblandade. Stort tack till utställare och besökare som bidrog till att göra Markarydsmässan till en framgång!
Läs utvärderingen pdf, 1 MB, öppnas i nytt fönster.
Bilaga 1, Kommunikationsrapport pdf, 2 MB, öppnas i nytt fönster.
Tack för din feedback!
Något gick fel, försök igen senare.