Ungdomar och vuxna

På socialförvaltningen finns en avdelning som ger stöd och hjälp till unga och vuxna.
Den kallas individ- och familjeomsorg.
Vi kan hjälpa dig om du eller någon i din familj har problem.
Det kan vara med arbetslöshet, pengar, missbruk eller andra problem.

Vi har tystnadsplikt.
Det betyder att vi inte berättar för andra vad du sagt till oss.

Vill du ha hjälp kan du ringa oss.
Vi har telefontid vardagar mellan klockan nio och tio.
Ring telefonnummer 0433 – 720 00 och säg att du vill prata med någon på IFO.

Vi finns i Markaryd på kommunhuset.
Adressen är Drottninggatan 11.
 
Telefonnummer till oss
Du kan ringa oss
på telefonnummer 0433-72000

E-post till oss
Du kan mejla oss soc@markaryd.se

Skriv ut
Senast uppdaterad: 13 november 2018