Om föräldrarna arbetar kan barn mellan 6 och 12 år vara på skolansfritidshem innan och efter skoldagen.
Föräldrarna betalar för fritidshemsplatsen.
Fritidshemmet är också öppet på skolloven.
Du kan ansöka om plats på fritidshem genom datorn eller din mobiltelefon.
Då får du går in på sidan: http://etjanst.markaryd.se/ eller kan du ringa till handläggaren så hjälper hon dig.
Hon har telefonnummer: 0433-72000.
Du kan ringa oss
på telefonnummer 0433-72000
Du kan mejla oss
på e-postadress: ukn@markaryd.se
Tack för din feedback!
Något gick fel, försök igen senare.