Fritidshem

Om föräldrarna arbetar kan barn mellan 6 och 12 år vara på skolansfritidshem innan och efter skoldagen.

Föräldrarna betalar för fritidshemsplatsen.

Fritidshemmet är också öppet på skolloven.

Våra fritidshem i Markaryd/Timsfors:

  • Fritidshemmet Markaryds skola (Markaryd)
  • Fritidshemmet Hasseln (Timsfors)

Våra fritidshem i Strömsnäsbruk/Traryd:

  • Fritidshemmet Vildanden (Strömsnäsbruk)
  • Fritidshemmet Linden (Traryd)

Du kan ansöka om plats på fritidshem genom datorn eller din mobiltelefon.
Då får du går in på sidan: http://etjanst.markaryd.se/ Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. eller kan du ringa till handläggaren så hjälper hon dig.
Hon har telefonnummer: 0433-72000.

Telefonnummer till oss

Du kan ringa oss
på telefonnummer 0433-72000

E-post till oss

Du kan mejla oss
på e-postadress: ukn@markaryd.se

Skriv ut
Senast uppdaterad: 19 december 2022 13:58